اینجاست که عطر حضورت…همان هوای نفس های من است…و با این نفس هاست که زنده مانده ام…تو مال منی و من از همه کس بی نیاز مانده ام!!!
خاطرات خیلی عجیب هستند ,گاهی اوقات می خندیم به روزهایی که گریه می کردیمو گاهی گریه می کنیم به یاد روزهایی که می خندیدیم…
قرار است بین تمام لغت های جهان فقط یک لغت سهم من باشدتو را انتخاب می کنم….
گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است !
دوست داشتن را باید کشف کرد ؛
درک کرد ،
و از آن لذت برد … !!!
.
کاش بچه بودم که اگه دلمو میشکوندن با یک بوسه همه چی یادم میرفت……….u202c
متن کوتاه و عاشقانه...ما را در سایت متن کوتاه و عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113