![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
همیشه نه
ولی گاهی
میان بودن و خواستن فاصله می افتد،
بعضی وقتها هست که
کسـی را با تمام وجود می خواهی
ولی
نباید کنارش باشی
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ای قهوه ی شیرین شده
باقاشق رویا
تلخ است تو را
از دهن افتاده ببینم
من بغض فرومی خورم
وجای تو خالیست
هر جاکه دو تا
صندلی ساده ببینم
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ﺗﻠﺦ ﺍﺳﺖ
ﻫﻤﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻨﺪ
ﺳﺮﺕ ﺷﻠﻮﻍ ﺍﺳﺖ ﻭ
ﺗﻨﻬﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺪﺍﻧﯽ
ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻨـــﻬﺎﯾﯽ …
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
دلتنگی هایم برای تو
تمامی ندارد…
عزیزم !
آن روز که روسری گلدارت را
سرت کردی
فکر بی تابی پروانه ها نبودی !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ما را در سایت متن کوتاه و عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132